عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني يشوق الجمهور لأغنياته الجديدة: فيه مفاجأة هتحبوها

تامر حسني
تامر حسني

روج الفنان تامر حسني لأحدث أعماله الغنائية والتي من المقرر طرحها قريبا على طريقة السنجل، مشيرا إلى أن أغنياته تحمل مفاجأت عديدة.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل أحدث أغنيات تامر حسني

تامر حسني وأغنياته الجديدة

وكتب تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: كنت بسجل اغنيه دراما من اللي بتحبوها عارفكوا انا بتحبوا العياط، بس من العيار الاتقل من التقيل  و ان شاء الله هتنزل بعد اللي جايه اما اللي جايه بقى فيها مفاجأه هتحبوها اوي ان شاء الله.. صباح الجمال عليكم يا اغلى الناس.

تامر حسني في السينما

ويعرض للفنان تامر حسني فيلم تاج وتدور أحداث فيلم "تاج" حول تامر حسنى الذى يمتلك قوة خارقة خاصة به، ويتميز بسرعة كبيرة، ويحاول استخدام قوته فى مساعدة الناس، لكن تلك القوة توقعه فى عدد من المشاكل، ويقابل خلال الأحداث دينا الشربيني التي يقع في حبها ويتفقان على الزواج، وسط العديد من المفارقات الدرامية والكوميدية، وذلك مع ظهور التيك توكر الألماني الشهير نويل روبنسون.

يشارك في بطولة فيلم "تاج" تامر حسنى، دينا الشربيني، هالة فاخر، عمرو عبد عبد الجليل، ساندي، أحمد بدير، ليلى عز العرب، وظهور خاص للتيك توكر الألماني الشهير نويل روبنسون، وغيرهم من الفنانين وضيوف الشرف، والعمل قصة وسناريو وحوار تامر حسني، إخراج سارة وفيق.

اخر أعمال تامر حسني الغنائية

وكانت آخر أعمال تامر حسني طرحه لأغنية "مش هتغير عشان حد"، من كلمات: أنا غالي قوي فعين نفسي غالي قوي غالي قوي ومن اليوم ده هعيش لو مش هكون تاج على راسك وعالي قوي عالي قوي ما تلزمنيش  ويا أحزاني جبت الناهية ويا أحزاني يالا فداهية  أنا مش هتغير عشان حد أنا مش هتغير علشانك أنا زي ما انا للي حاببني ولا عمرها يوم وقفت على حد  أنا مش هتغير عشان حد أنا مش هتغير علشانك أنا زي ما انا للي حاببني ولا عمرها يوم وقفت على حد  مش هضيع عمري تاني وكفاية اللي راح ولا هتحمل في اناني يا اناني وخلاص هرتاح  ويا أحزاني جبت الناهية ويا أحزاني يالا فداهية  أنا مش هتغير عشان حد أنا مش هتغير علشانك أنا زي ما انا للي حاببني ولا عمرها يوم وقفت على حد  أنا مش هتغير عشان حد أنا مش هتغير علشانك أنا زي ما انا للي حاببني ولا عمرها يوم وقفت على حد.

تابع موقع تحيا مصر علي