عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

سجلت له مكالمة آباحية.. سارة تطلب الطلاق: بيخوني ويقولي ده شغل

فتاة - أرشيفية
فتاة - أرشيفية

جوزي بيكلم ستات وبيعمل حاجات عيب.. بهذه الكلمات سردت سارة قصتها مع زوجها وذلك بعد زواج استمر لمدة 8 سنوات، حتى لجأت إلى محكمة الأسرة طالبة الطلاق للضرر وذلك بعد أن أكتشفت خيانة زوجها لها مع السيدات في الهاتف.

تحيا مصر

سارة تشكو زوجها في محكمة الأسرة

وقالت سارة عن قصتها مع زوجها «تزوجت قبل 8 سنوات بعد فترة خطوبة عاما ونصف، زواج صالونات إلا أنني في النهاية وبعد هذه السنوات اكتشفت خيانته لي بعدما شاهدت مقطع فيديو خادش للحياء على هاتفه، بالإضافة إلى صور عديدة خاصة بالسيدات، وحينما واجهته بها أكد لي أنه خطأ وأن هذه الفيديوهات خاصة بعمله وأنه يستفيد من وراء ذلك، فقمت بالتقدم إلى محكمة الأسرة في الكيت كات طالبة الطلاق للضرر».

وقالت سارة عن زواجها «حين كان عمري 24 عاما أحضرت خالتي عريسا لي، وجلس مع والدي وكان يكبرني بحوالي 6 سنوات، وبالفعل وافقت أسرتي على الزواج وتمت الخطبة، وحينها استمرت عاما ونصف كنت أجهز فيها منزل الزوجية، وكانت شخصية زوجي هادئة ومحترمة، ولا يفتعل مشاكل أو حتى خلافات بيني وبينه، وبالفعل تزوجته بعد فترة الخطوبة وكانت الحياة طبيعية للغاية».

سيدة تطلب الطلاق: بيخوني ويقولي شغل

وأكملت سارة قائلة «ومرت الشهور شهر ورا التاني، والحياة كانت بسيطة والبيت هادي جدا، وكان كريم بيدخل أوضة عاملها مكتب ويقول أنا بشتغل وكنت بدخله مشروب واقعد معاه ساعات، ومكنتش فاهمة حاجة ولا عمري شكيت فيه ولا في تصرفاته، لكن بعد فترة كان بيقفل على نفسه الباب بالمفتاح وأنا مكنتش فاهمة».

وأشارت سارة في قصتها قائلة «وبعد فترة جيت أخبط عليه عشان أدخل، سمعت أصوات غريبة جوه مكنتش واضحة بس زي ما يكون في حد بيعمل علاقة في الأوضة، ولما خبطت على الباب فتح لي بعد دقائق وكان وشه أحمر وغريب، وسألته أنت قافل الباب ليه قالي بخلص شغل مهم ومش عايز افقد تركيزي وسبته وخرجت».

سارة: سمعت بوداني خيانته ليا مع الستات

واستكملت سارة قائلة «وفي مرة حطيت سماعة البلوتوث في الأوضة دي وكنت بسجل من التليفون عشان أعرف، وبعد ساعتين خرج من الأوضة وقالي أنه نازل يشتري حاجات، ولما نزل قعدت اسمع وكانت مفاجأة اللي أنا سمعته، لقيته بيكلم واحدة تقريبا لأن الكلام كان خادش جدا وفي ألفاظ كتير».

وأختتمت سارة قصتها «وبعد ما رجع دخل ينام ولما مسكت التليفون لقيت صور لـ ستات بدون ملابس ولقيت فيديو ليه هو من غير هدوم وحاجات كلها قرف، وصحيته بعد ما اخدت الحاجات دي وقولت له ايه ده ممكن تفهمني، وقعد يقولي دي حاجات خاصة بشغل وملكيش دعوة، وتاني يوم الصبح روحت المحكمة ورفعت قضية طلاق للضرر».

تابع موقع تحيا مصر علي