عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

علا غانم تكشف استعدادها لتقديم عمل فني عن مسيرتها الطويلة

علا غانم _ أرشيفية
علا غانم _ أرشيفية

كشفت الفنانة المصرية علا غانم، عن استعدادها لتقديم مشوارها  الفني وحياتها الشخصية في عمل فني.

تحيا مصر

وقالت علا غانم: معروض عليا أقدم مشواري الفني وحياتي في عمل فني، ولو هيتكتب بشكل يليق وفيه كل التفاصيل أنا مش هبخل على جمهوري أبدًا إننا نعمل حدوتة حقيقة.

تصريحات علا غانم 

وتابعت علا غانم، أنا بعدت 7 سنين، وكنت عايزة أحس بحب الجمهور ليا، خاصة إني من الممثلين اللي قليل أوي حد يقولي برافو علشان خايفين أن ده يأثر على آدائي كممثلة، عايزين يحتفظوا بيا كممثلة.

وأضافت علا غانم، ورد فعل الجمهور فاق توقعاتي وكنت فاكرة إني لما هبعد أعمالي هتبعد معايا ولكن مفيش شهر بيعدي إلا وعمل بيتعرض على الشاشة، وده بيدل على أن الجمهور بيحبني، وأنا حقيقي مقدرة حب الجمهور وأوعده أن اللي جاي أحسن كتير.

من جانبهه، كشف هاني عزب عبر صفحته الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك عن مرض علا غانم قائلًا: علا غانم تخضع لعملية جراحية صباح غداً السبت بعدما تم إكتشاف اصابتها بشرخ في أصبع اليد اليسري.

وعكة علا غانم الصحية


وتابع، إصابات علا بالغة الصعوبة حيث تعاني أيضا من شرخ فى الضلع السادس  بالقفص الصدري بجانب تعرضها لارتجاج فى المخ.

وأضاف، على مدار 3 أيام كانت في منزلها ولم تكتشف تلك الإصابات كانت تتعامل معهم علي اساس إنهم كدمات نتيجة التعدى الذى وقع عليها من قبل زوجها  بمعاونة آخرين.

واختتم حديثه قائلًا: علا كانت تعانى من السخونية الشديدة وبسبب الارتجاج كانت في حالة عدم تركيز ونائمة طوال الوقت وبعد عرضها علي الطبيب تم إكتشاف الإصابات البالغة وتحديد الجراحة العاجلة التى ستخضع لها.. ٣ ايام تعانى من السخونية.. وبتتعرض للاغماء وفي حالة عدم تركيز.

أزمة علا غانم مع زوجها

هذا وقالت علا غانم عن  أزمتها مع زوجها: يوم الجمعة بعد الصلاة لقيت أحد الغفراء بيقولي انه فيه ناس جاية وكانت عربيات عليها ناس كتير وبيقول ان اللي جايين بيقولو انهم تبعي، وأنا ما أعرفش ولا واحد فيهم.

اقرأ أيضًا.. 

عمرو محمود ياسين: حكايات 55 مشكلة حب مش مقتبسة من كتاب دكتور مصطفى محمود 

 

خاص| عمرو محمود ياسين: أي عمل فني لازم يكون فيه جانب مسلي عشان جذب الانتباه 

 

تابع موقع تحيا مصر علي