عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هعمل فيلم مع شاروخان وهغني هندي.. مفاجأة غير متوقعة من كروان مشاكل

شاروخان وكروان مشاكل
شاروخان وكروان مشاكل _ أرشيفية

تداول رواد السوشيال ميديا، مقطع فيديو للتيك توكر كروان مشاكل، ظهر خلاله وهو يغني باللغة الهندية، معلنًا عن مشاركته في فيلم مع نجم هوليود شاروخان بأجر 50 ألف دولار.

تحيا مصر

كروان مشاكل يغني هندي

وقال كروان مشاكل في الفيديو: الناس اللي بتقول أنا مبعرفش أغني هندي .. اسمعوا بقى دلوقتي أنا في الهند وهعمل فيلم هندي مع شاروخان وأميتاب بتشان، مشيرًا إلى أنه بسبب موهبته كان الاختيار الأول لشاروخان في الفيلم.

هجوم على كروان مشاكل

وهذا ما عرض كروان مشاكل لانتقادات لازعة وجدل واسع، ولكنها لما تكن المرة الأولى التي يسبب فيها أزمة حيث أحدث ضجة عارمة بعد ظهوره بمسلسل بطن الحوت وهاجمه الجمهور والنقاد.

رد كروان مشاكل على هجوم الجمهور عليه

ورد كروان مشاكل على الهجوم عليه قائلًا: مبدئيا أنا مبسوط بنجاح دوري وحب الناس ليا قبل اي حاجة، أنا فنان مشهور دلوقتي ومفيش حد على النت ميعرفش مين كروان مشاكل، أما بالنسبة للناس اللي هجمتني فأنا خريج كلية حقوق جامعة القاهرة سنة 2022،  يعني مش عيل صايع زي ما الناس بتقول عليا، أنا فنان مشهور وأقل حفلة بروحها باخد فيها 30 ألف جنيه عشان حب الناس نعمة، كنت سواق توك توك والشغل عمره ما كان عيب ولا حرام وبقيت نجم تيك توك الناس مضايقة ليه مش فاهم.

واستكمل كروان مشاكل، لما اختاروني للمسلسل كان بسبب نجاحي وشطارتي في التمثيل مش عشان أنا تريند، وأصل المسلسل من زمان مش دلوقتي.

هذا و ناقد فني: مضحكني الضجة اللي معمولة على اللي ظهر في بطن الحوت اللي بالنسبة مكنتش أعرف اسمه قبل الضجة دي، ضجة تحسسك انه بيشارك محمد فراج في البطولة وفجأة بقى مخرج المسلسل محطم أحلام كل اللي خرجين من فنون مسرحية.مبدئيا المسلسل متصور من سنة ونص عشان يتعرض في رمضان 2023، وهو قال جملتين تلاتة زيه زي أي حد، ومش غريب إن اليوتيوبر أو البلوجر يشاركوا في أعماله فنية.

اقرأ أيضًا.. 

دعاء حلمي منتقدة حكاية الفريدو: مش عارفة فين الحب في الموضوع 

دعاء حلمي عن شعب فلسطين: واجب علينا أننا نتضامن معاهم.. الأطفال دي وأهاليهم ملهمش ذنب 

جدير بالذكر أن مسلسل بطن الحوت يدور حول الصراع بين الحق والباطل مستوحى من قصة هابيل وقابيل حيث كان الصراع بين الخير والشر، وهو من بطولة محمد فراج،  باسم سمرة، بسمة، أسماء أبو اليزيد، عبد العزيز مخيون، عصام عمر، يوسف عثمان.

تابع موقع تحيا مصر علي