عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد انفصاله.. أيمن بهجت قمر: ياريت محدش يربط بين حياتي الشخصية والاغاني اللي بعملها

أيمن بهجت قمر
أيمن بهجت قمر

حرص الشاعر أيمن بهجت قمر على الرد على طلاقه من انجي عبد الحافظ، خاصة بعدما ربط الجمهور طلاقه بأغنية معرفش حد بالاسم ده التي طرحت ضمن ألبوم مكانك للهضبة عمرو دياب، وكتبها أيمن بهجت قمر.

أول تعليق من أيمن بهجت قمر بعد انفصاله 

وفي أول تعليق رصده موقع تحيا مصر من أيمن بهجت قمر بعد انفصاله، قال فيه: فيه خبر نازل فيه تلميحات بسبب اغنية معرفش حد بالإسم ده  ..ياريت محدش يربط بين حياتي الشخصيه والاغاني اللي بكتبها عشان فعلا الموضوع ده بقى بيضايقني من القريب والغريب وكل الاحترام لكل الناس.

وتابع حديثه، مازحا: بالنسبه لأغنية المعنويات مرتفعه فيها جملة بتقول : مافيش خلاص حد له حاجه عندي 

حبيت اوضح برضه ان دي طبعا مالهاش علاقه بالناس اللي ليهم عندي فلوس.. وسنة سعيدة على الكل.

طلاق أيمن بهجت قمر وانجي عبد الحافظ 

ويذكر، أنه انفصل ايمن بهجت قمر عن زوجته إنجي عبد الحافظ وذلك منذ عدة أشهر في هدوء تام وبعيدا عن وسائل الإعلام حيث لم يكشف اي منهما حتى الآن عن سبب هذا الانفصال ولا يتحدثون عنه نهائيا.

وربط الجمهور طلاقه بكلمات أغنيته الجديدة معرفش حد بالاسم ده، والذي أتى مطلعها: دا موهوم بقى وربك هداه.. هعتبره وقت فراغ وفات أو حد أنا اتسليت معاه.. قولوله ما خرجتش يعني من الجنة ما سابليش حاجة تتشال من اللي كان بينا.. ما سابليش حاجة هتخليني أستناه.. بقى الأولى أكيد أنساه.. أنا حر ودا ما إسموش هروب.. دا ما شافش أي مميزات بالعكس حولها لعيوب.. جايز دا كان سوء اختيار جايز دا كان تكفير ذنوب.

تفاصيل أغنية ايمن بهجت قمر معرفش حد بالاسم ده

وتعد أغنية معرفش حد بالاسم ده من كلمات أيمن بهجت قمر ولحن وتوزيع أحمد إبراهيم، تسجيل صوت مهندس الصوت شيري شكري، تصوير فوتوغرافي كريم نور، وتعد ضمن أغاني ألبوم عمرو دياب الجديد الذي أتى بعنوان مكانك وحازت على إشادات كبيرة من قبل رواد مواقع التواصل الاجتماعي، حيث لمست الأغنية قلوب عدد كبير من الجمهور، كعادة الالوان الحزينة للهضب، ليسجل تعاون ايمن بهجت قمر مع عمرو أديب نجاح جديد ضمن سجل نجاحتهم معا.

تابع موقع تحيا مصر علي