عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شاهيناز: المساكنة نوع من أنواع الزنا وإعلامية لغت حلقتها معايا عشان معنديش فضيحة

المطربة شاهيناز
المطربة شاهيناز

حلت المطربة شاهيناز ضيفة على برنامج قعدة ستات، الذي تقدمه الإعلامية مروة صبري على قناة اليوم، والتي فجرت من خلالها تصريحات جريئة لأول مرة عن أرائها في المساكنة ورفض إعلامية شهيرة استضافتها بسبب عدم وجود فضيحة  لها تتحدث عنها.

شاهيناز: مذيعة قالت هي ملهاش فضيحة هتكلم معاها في اي؟ 

وروت شاهيناز تفاصيل القصة، فقال خلال لقائها التليفزيوني والذي رصده موقع تحيا مصر: "مقدمة برامج محترمة فريق إعدادها تواصل معايا وكلموني إني أكون ضيفة معاها ووافقت وظبط مواعيدي على هذا الأساس، لقيتهم بيكلموني قبل الحلقة بيومين بيكنسلوا الحلقة قولت لهم مفيش مشكلة لكن أعرف السبب، اتهربوا شوية لكن حد في بينا علاقة مهنية لطيفة كلمني قالي من غير ما تزعلي هي قالت لنا أصل هجيب شاهيناز أتكلم معاها في إيه هي ملهاش فضيحة ولا جواز وطلاق".

وتابعت: "أقسم بالله دا اللي حصل، لغت الحلقة عشان مفيش فضيحة أنا مشتمتش حد مثلا ولا اتجوزت في السر ورجعت".

الفنانة شاهيناز 

شاهيناز: نجحت بصوتي وموهبتي مش هشتري نجاحي بالفلوس 

وعن رأيها ف التريند، قالت شاهيناز: " أنا كنت تريند قبل ما التريند يبقى موجود، أنا غنيت أغنية من قبل ما المسابقة تخلص الناس كانت بتغنيها مش في مصر بس في الوطن العربي، مش هشتري نجاحي بفلوس وأنا نجحت بصوتي وموهبتي وبأغنية حلوة عملتها".

تصريحات شاهيناز 

شاهيناز تكشف رأيها في المساكنة 

وكشفت شاهيناز أيضا عن رأيها في المساكنة، فقالت: أرى أن المساكنة بشكل بسيط نوع من أنواع الزنا وأنا متدينة ولا أقبل بهذا الأمر، وتصدرت تصريحات شاهيناز حديث مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، خاصة تصريحها عن الزنا، متصدرة محركات الأكثر بحثا على موقع جوجل الشهير.

ويذكر، أن آخر أعمال شاهنياز طرحها لأغنية دندنة من كلمات أيمن الشحات الحان وتوزيع ادم حسين  مستشار إعلامي للمطربة شاهيناز عصام ميلاد نصرالله، واتت كلمات الأغنية على النحو الآتي: "دندنة ع الهادي بتلمس قلبي وكياني وبطير في العالي والف الدنيا في مكاني في حالة جميلة وخداني وسامعه كمنجات لا ده كده مش عادي جديد احساسي ده عليا لو عدى قصادي بيخطف قلبي وعنيا ويملى الدنيا ف عنيا بأجمل نغمات واللا.. دندنه"، كما شاركت في أغنية لو ناسيين أفكركوا مع الفنان محمد رمضان، وحققت الأغنية نجاحات ساحقة خلال فترة عرضه.

تابع موقع تحيا مصر علي