عاجل
الثلاثاء 05 مارس 2024 الموافق 24 شعبان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مي سليم: أحمد الفيشاوي أخويا بس الناس افتكرت أننا اتجوزنا

مي سليم - أحمد الفيشاوي
مي سليم - أحمد الفيشاوي

نفت الفنانة مي سليم كل ما تردد في الأيام القليلة الماضية عن زواجها من الفنان أحمد الفيشاوي، بسبب صورة الزفاف التي جمعتهما من كواليس فيلم بنقدر ظروفك، وذلك خلال لقاء لها ببرنامج عرب وود، المذاع عبر شاشة تلفزيون قناة روتانا سينما.

حقيقة زواج مي سليم وأحمد الفيشاوي

وقالت مي سليم في التصريحات التي رصدها موقع تحيا مصر: أنا لو اتجوزت حقيقي هكتب وهقول النهاردة فرحي يا جدعان لكن دي صورة من العمل بتجمعني بأحمد ونزلناها عشان عجبتنا أوي وحابين أننا ننزلها لأننا منزلناش كواليس كتيرة عن الفيلم وعجبتنا الصورة لأن كان فيها شوية كوميدي.. والناس كلها افتكرت أننا اتجوزنا.. حبيبي يا أحمد أنت أخويا.

مي سليم - أحمد الفيشاوي

تفاصيل شخصية مي سليم في فيلم بنقدر ظروفك

وفي اللقاء ذاته، كشفت مي سليم عن تفاصيل شخصيتها في فيلم بنقدر ظروفك بطولة أحمد الفيشاوي، وقالت: بنقدر ظروفك فيلم اجتماعي رومانسي كوميدي ومن الأفلام اللي هتضحكي وتعيطي وتنبسطي وتحبي، كل المشاعر هتجيلك وأنت بتتفرج على الفيلم وحبيت فيه أوي شخصية ملك اللي أنا بلعبها في الفيلم شخصية مختلفة وجديدة، بنت البلد الجدعة الحبيبة اوي واللي بتجمعها قصة حب مع الفيشاوي من وهما صغيرين.

مي سليم

جدير بالذكر أن فيلم بنقدر ظروفك من إنتاج المنتج المصري السوداني المحترم سمير النيل.. تأليف سمير النيل، إخراج أيمن مكرم، بطولة أحمد الفيشاوي، نسرين طافش، محمد محمود، محمود حافظ، عارفة عبد الرسول، إبرام سمير، طاهر أبو ليلة مع كوكبة من نجوم الكوميديا.

معاناة مي سليم بعد تعرضها لحادث سير

وعلى صعيد أخر، كشفت مي سليم عن معاناتها بعد تعرضها لحادث سير أدى إلى تحطيم سيارتها بالكامل، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وكتبت مي سليم: الشغل ساعات بيكون قاسي  مهما كانت ظروفك لازم تنزل تشتغل انا نزلت في نفس يوم الحادثة وانا مش قادرة اتحرك و كل جسمي كدمات و مش قادرة اقول كلمة و منهارة مش قادرة حتي ادوس علي رجلي كان مطلوب مني اروح التصوير  وانا مافيش اعصاب اصلا في نفس اليوم  مافيش حاجة سهلة الكل بيشوف من برة بس”.

تابع موقع تحيا مصر علي