عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عصام عمر: مبحبش الفلاتر.. وكل الناس قابلة للتعويض ما عدا أبويا وأمي

عصام عمر
عصام عمر

حل الفنان عصام عمر ضيفا على برنامج "ألبوم صور" مع إيناس سلامة الشواف عبر محطة راديو إنرجي 92.1 ضمن خريطة برامج رمضان 2024.

عصام عمر: بهتم صورتي تبقى حقيقية ومش بحب الفلاتر

وقال عصام عمر في تصريحاته التي يرصدها موقع تحيا مصر إنه لا يحب انتشار صوره الشخصية في مقابل صور العمل موضحا:" بحب الصور توصل شغلي لكن قليل أوي لما بطلع حاجة شخصية".

عصام عمر

واستطرد عصام عمر قائلا:" بهتم صورتي تبقى حقيقية ومش بحب الفلاتر .. ولو حد فهمني غلط في البداية كنت مبحبش أحسن صورتي بس لما كبرت في ناس مهمة في حياتي لازم أقولهم الحكاية مباشرة".

عصام عمر: محدش مسموح له يشوف عيوبي

وأكد عصام عمر على أنه لا يحكم بالظاهر على الآخرين موضحا:" واحنا صغيرين كنا بنحكم بالشكل بس لما بتكبر بنعرف إن محدش غلطان بالكامل والناس كلها معذورة".

وكشف عصام عمر عن صفات شخصية وطباع خاصة به قائلا:"محدش مسموح له يشوف عيوبي ومش كل الناس لازم تعرف كل حاجة.. ومبحبش أقرب من الناس أوي.. بحب أعيش في اللالالاند عشان لو قربت من الناس هشوف حاجات مش هتعجبني"، وتحدث عن عائلته وعلاقته بهم قائلا:"كل الناس قابلة للتعويض ما عدا أمي وأبويا وبخاف على زعلهم أوي".

أخر أعمال عصام عمر

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال عصام عمر مسلسل مسار اجباري الذي يشارك في بطولته أحمد داش، عصام عمر، صابرين، بسمة، جورى بكر، مى الغيطى، رشدى الشامى، محسن منصور، وعدد آخر من الفنانين، وهو سيناريو وحوار أمين جمال وإخراج نادين خان وإنتاج المتحدة للخدمات الإعلامية.

وعلى صعيد أخر، يجمع المنتج أمير شوقي سالم النجمة غادة عبد الرازق مع النجم الشاب عصام عمر في مسلسل بعنوان نص الشعب إسمه محمد وهو من تأليف السيناريست محمد رجاء.

وحتى الآن لم يتم الاستقرار على مخرج مسلسل نص الشعب اسمه محمد الذي يرصد تفاصيله موقع تحيا مصر، المكون من ١٥ حلقة وسيتم عرضه خارج السباق الرمضاني وجاري استكمال باقي أبطاله وتحديد موعد بداية تصويره.

تابع موقع تحيا مصر علي