عاجل
الثلاثاء 18 يونيو 2024 الموافق 12 ذو الحجة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عبد الناصر زيدان لـ تحيا مصر: هطلب مليون دولار تعويض من رامز جلال وسجلت أجمد حلقة في الموسم كله (فيديو)

عبد الناصر زيدان
عبد الناصر زيدان

تحدث عبد الناصر زيدان، عن كواليس الحلقة الخاصة مع رامز جلال في برنامج رامز جاب من الآخر قال في بداية حديثة أنه تحدث مع رامز جلال وقال له بأنه مستعد أن الكلب ياكلني وأن أبو المعاطي زكي كان ظاهر كأنه ولي من أولياء الله الصالحين وأنا زنديق، ويستعرض موقع تحيا مصر تصريحات عبد الناصر زيدان.

تصريحات عبد الناصر زيدان عن رامز جلال

وقال عبد الناصر زيدان في تصريحات عبر بث مباشر لموقع تحيا مصر، مفيش أي شخص سأل عليا بعد مقلب رامز جلال، ومهيب عبد الهادي رفض يكلمني يعتذرلي، وكلمني أول ما إدارة القناة أتكمت معاه، وبيقولي أحمد ربنا أننا وافقنا نطلعك مع رامز جلال.

وأضاف عبد الناصر زيدان، أنا لا احتاج للظهور مع رامز جلال وأنا نجم كبير، ولا احتاج لفلوس رامز جلال، وبطالب بتعويض 100 مليون دولار بسبب ما حدث لي في برنامج رامز جلال سبب عدم التقدير منهم، وبعد ما انتهينا من تصوير الحلقة لم يظهر أي شخص منهم نهائيا حتى أبو المعاطي زكي.

عبد الناصر زيدان

عبد الناصر زيدان في موقع تحيا مصر

وأكمل عبد الناصر زيدان، اللي حصل معايا في برنامج رامز جلال مش تمثيل ومش كنت بدور على فلوس ولا تريند، وأنا تريند رقم 1 على جوجل في الـ 24 ساعة الأخيرة، وعندي كسر مضاعف في الكتف، وبعد اللي حصل في الحلقة طلبت زيادة الأجر لـ 10 آلاف دولار فقط.

وزاد عبد الناصر زيدان، مهيب عبد الهادي محسسني أنه بيمن عليا وأنا عاوز أقوله أني عملت أجمد حلقة في الموسم مع رامز جلال، وكمان كان في حلقة في 2018 وهسافر دبي يوم الخميس المقبل لتصوير فيديو ورفع قضية على رامز جلال في الإمارات، وعاوز حقي، وكان ممكن أرفع عليهم قضية بعد نهاية تصوير الحلقة.

واختتم عبد الناصر زيدان تصريحاته، فيه أكتر من 15 ضيف تعرضوا للإصابات بعد التصوير مع رامز جلال والأرقام دي من المستشفى المتعاقد معاها البرنامج، وهرفع كمان قضية ضد رامز جلال بسبب التنمر عليا ومرتضى منصور هيكون المحامي الخاص بي في مصر.

تابع موقع تحيا مصر علي