عاجل
الجمعة 10 مايو 2024 الموافق 02 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مسلسل البيت بيتي 2 الحلقة 3.. تفاصيل كاملة

مسلسل البيت بيتي
مسلسل البيت بيتي 2

مسلسل البيت بيتي 2 الحلقة 3.. أصبح مسلسل البيت بيتي 2 الحلقة 3 بطولة النجم كريم محمود عبد العزيز والفنان مصطفى خاطر موضع اهتمام الجمهور، حيث تصدر تريند محرك البحث عبر جوجل.

موعد عرض مسلسل البيت بيتي 2 الحلقة 3

ويعرض مسلسل البيت بيتي 2 الحلقة 3، التي يرصدها تحيا مصر يوم الخميس المقبل الموافق 2 مايو في تمام الساعة 12 صباحًا، ومن المتوقع أن تلاقي ردود فعل إيجابية وتحقق مشاهدات عالية.

مسلسل البيت بيتي 2

أبطال مسلسل البيت بيتي 2 الحلقة 3

ومسلسل البيت بيتي 2 الحلقة 3 من بطولة كريم عبد العزيز، مصطفى خاطر، ميرنا جميل، سليمان عيد، محمود حافظ، والعمل من إخراج خالد مرعي.

وتدور قصة مسلسل البيت بيتي 2 حول فندق مسكون يسبب الرعب لأبطال العمل وهم بينو الذي يلعب دوره الفنان مصطفى خاطر وكراكيري الذي يجسد شخصيته النجم كريم محمود عبد العزيز. 

ردود الفعل على أولى حلقات مسلسل البيت بيتي 2 الحلقة 3

وكشف الجمهور عن رأيه في أول حلقتين من مسلسل البيت بيتي 2 قائلًا: اول حلقتين من مسلسل "البيت بيتي" نزلو علي شاهد، بداية كويسة عرفنا الشخصيات وصلت لإيه و دخلنا في الموضوع علي طول  كل الشخصيات زي ما هي بالظبط متحسش بإنفصال بين الجزء الاول و التاني نفس الروح  الحلقتين دول اكنهم الحلقة ال١١ و ١٢ من الجزء الاول.. المرة دي الأحداث هتدور في فندق مش قصر و في تويست كدة مختلف مش عايز احرقه بس مبسوط ان في فكرة جديدة و الا نبقي بنعيد الجزء الاول و يبقي الجزء التاني ملوش لازمة، بداية كويسة فيها فرشة حلوة و فتحت ابواب لسيناريوهات كتير و طرحت اسئلة كتير هتخليك عندك فضول تتفرج عشان تفهم اللي بيحصل .. يا رب الجزء التاني يبقي بنفس مستوي الجزء الأول او احسن كمان، المسلسل بيبدأ علطول في إنه يقدم قصته من غير ما يطول في مرحلة التقديم، وقادر يحافظ علي فكرة إنه يقدم الكوميديا والرعب في نفس الوقت، والاتنين يخلونا مستمتعين اكتر، ويمكن الفكرة نفسها كمان مثيرة لاهتمامنا وبتخلينا نحب نعرف ايه هيحصل بعد كده، وطبعا الاداءات التمثيلية ل"كريم محمود عبد العزيز" و"مصطفى خاطر" جميلة زي قبل كده، وفيه تناغم كبير بين الاتنين بيساعد علي أن الكوميديا تبقي دمها خفيف، وأننا نتفاعل معاهم لما بيكتشفوا اللي حصلهم.

تابع موقع تحيا مصر علي