عاجل
الأحد 19 مايو 2024 الموافق 11 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ايرادات فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة.. بطولة هشام ماجد وهنا الزاهد

فيلم فاصل من اللحظات
فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة

وصلت ايرادات فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة بطولة النجم هشام ماجد والفنانة هنا الزاهد لإجمالي 48 مليون و 313 ألف جنية منذ طرحه بدور العرض السينمائية.

ايرادات فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة أمس

وبلغت ايرادات فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة التي يرصدها تحيا مصر أمس الأحد الموافق 5 مايو، مليون و 439 ألف جنية متفوقًا على منافسيه من الأعمال السينمائية المعروضة حاليًا.

ايرادات فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة تتصدر التريند

تصدرت ايرادات فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة للفنان هشام ماجد وهنا الزاهد، تريند محرك البحث الشهير عبر جوجل وشغلت حيز كبير من اهتمام الجمهور.

كواليس فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة 

أبطال فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة 

وفيلم فاصل من اللحظات اللذيذة من بطولة هشام ماجد، هنا الزاهد، محمد ثروت، بيومى فؤاد، والطفل جان رامز وآخرين، والعمل من تأليف شريف نجيب وإخراج أحمد الجندى وإنتاج أحمد السبكى.

فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة 

ونال فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة إعجاب الجمهور الذي أشاد به عبر منصات السوشيال ميديا قائلًا: فاضل من اللحظات اللذيذه بإجماع الأراء ، واحد من أقوى افلام كوميدي اتعملت السنين اللي فاتت .. انا ماليش دعوة بالتحليل النقدي العميق لان ده بتاع النقاد اللي محدش المفروض يسمع رأيهم  بما فيهم صحابي النقاد بس بما اني الفترة اللي فاتت بتكلم عن الأشخاص فنبدأ هشام ماجد انا ماليش اي علاقة تربطني بيه .. بس هشام شاطر جدا جدا جدا على مستوى التمثيل عموما مش كوميديا بس  وطريقة انه يقول الافيه بدون أي حزق ويضحكك بكل سهولة .. هشام كمان ماوقفعش في  اكبر غلطة بيقع فيها ٩٠٪ من الكوميدينات تاريخيا .. وهي ان هشام مش بيقلد نفسه .. مش بيقلد النسخ الناجحة منه والفيلم دليل على كدة .. وسعيد انه قدر ينجح بمسلسل في رمضان ويكسر الدنيا وينجح بفيلم ويكسر الدنيا تاني .. واعتقد ان الفيلم ده بالذات هيكر معاه نجاحات كبيرة جدا، هنا الزاهد  هنا دايما من البنات اللي بحبها جدا  وزمان من سنين ومش فاكر قلتلها ولا لا  قبل ماتعمل اي بطولة .. اننا كنا عملنا تحليل لشعبية بعض النجوم وهي جابت ارقام صادمة وقتها عرضناها على المنتج  شعبية ضخمة وغير متوقعة  بس اهم مايميز الفيلم ان الناس بتشكر في هنا بشكل غير طبيعي  وكل الناس بتجمع ان الفيلم ده هيقلب كارير هنا لانه بيحطها في واحده من اصعب الأماكن. 

تابع موقع تحيا مصر علي