عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حمادة أخويا كان مصمم ومحدش شافنا.. ابنة البلوجر هبة السيد تكشف مفاجأة

البلوجر هبة السيد
البلوجر هبة السيد

تفاصيل مثيرة جاءت على لسان ابنة البلوجر الشهيرة هبة السيد - أم زياد، حيث قررت أمام جهات التحقيقات بأن زوج والدتها شخص لا يمتلك أموال وأن والدتها هي من تقوم بالصرف عليه.

تحيا مصر

إعترافات مثيرة لـ ابنة البلوجر هبة السيد

وقالت ابنة البلوجر هبة السيد الشهيرة بـ أم زياد خلال التحقيقات التي تجري مع والدتها وشقيقها لإتهامهم بالإتجار في البشر وإساءة إستعمال وسائل التواصل الإجتماعي، أن والدتها كانت تعمل خادمة في المنازل منذ الصغر، وهو ما جعلها تقوم بإخراجها من المدرسة في سن صغير، وعدم السماح لها بإستكمال دراستها.

وتابعت ابنة البلوجر هبة السيد في أقوالها، أن سبب قيام والدتها بالتشهير بها في مقطع الفيديو الشهير الذي أذاعت خلاله أن ابنها يمارس مع ابنتها العلاقة المحرمة وأنها شاهدتهم في أوضاع مخلة، هو الخلافات الزوجية بين والدتها ووالدها، والتي نشبت منذ طلاقهم، حيث قامت والدتها بنشر مقطع الفيديو عبر صفحتها للانتقام من والدها.

ابنة هبة السيد: حمادة كان مصمم نعمل علاقة

وأضافت ابنة البلوجر هبة السيد الشهيرة بـ أم زياد خلال أقوالها، علاقتي بـ أخويا حمادة «محمد» اللي شافها زياد أخونا الصغير بس، وده لما كنا في الشقة الجديدة بتاعتنا، والعلاقة بدأت من زمان، حمادة كان بيمارس حاجات عيب معايا وكان بيلمس جسمي وأنا ساعتها كنت بحاول أبعده عنه لكن هو كان ديما مصمم بيعمل كده.

وأكملت ابنة البلوجر هبة السيد الشهيرة بـ أم زياد، في شقتنا القديمة تقريبا كل يوم محمد كان بيلمس جسمي بالليل وأنا أحاول امنعه، وبعدها نكمل اليوم عادي ويكررها تاني، وماما ما شفتناش ولا جابت بابا ولا الكلام اللي قالته ده، وهي استغلت زياد أخويا عشان كان قال لها أن محمد عمل معايا كدة من 3 شهورقدامه، وكانت بتقول كدة قاصدة عشان تفضحنا قدامه وتفتري على بابا وتقول أنه مابيعملش حاجة ومش عارف يربينا.

ابنة البلوجر أم زياد: أخويا الصغير شافني مع محمد

وأختتمت ابنة البلوجر هبة السيد، الموضوع بيني وبين حمادة كان بيتكرر كتير وكان بيحصل لمدة 3 أو 4 دقائق بس، وأحنا في أجازة نصف السنة زياد شافني أنا ومحمد وأحنا مع بعض، وملقتش ماما عملت حاجة ولا أتكلمت أصلا، وأما عن جوزها الجديد فهو شحات وجعان وأمي هي اللي بتصرف عليه وعاملة من حاجة قدام الناس.

تابع موقع تحيا مصر علي