عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بسمة بوسيل عن طلاقها من تامر حسني: أصعب قرار خدته في حياتي وولادي متفهمين علاقتنا

بسمة بوسيل وتامر
بسمة بوسيل وتامر حسني

تحدثت مصممة الأزياء بسمة بوسيل لأول مرة عن تفاصيل طلاقها من الفنان تامر حسني، وذلك خلال ضيافتها في برنامج “دقيقة نفهم”، والتي كشفت من خلاله العديد من التصريحات الهامة.

تحيا مصر 

بسمة بوسيل: الطلاق أصعب قرار خدته في حياتي

وقالت بسمة بوسيل عن الطلاق: أصعب قرار خدته في حياتي هو الطلاق، لأنك بتبني حاجات لمدة سنين وفجأة تكتشف أنها لازم تتهد، وأعتقد أولادنا متفاهمين موضوع الطلاق، لأنهم شايفين العلاقة بينا بقت أحسن، ومش بالضروري إننا معرفناش نكمل كزوجين منبقاش أصدقاء.

وعن تربيتها لأولادها، قالت: بقعد كتير مع أولادي وباخد رأيهم مش علشان يحلوا معايا المشكلة، ولكن أنا بربي أولادي على البزنس، لأن المدارس مش بتعلمنا اللي الحياة بتعلمه لينا، عمري ما كان فيه مقارنة بين شغلي، وأولادي علشان أختار بينهم، لأنهم أهم حاجة عندي، وأهم إنجاز في حياتي، لأنهم علموني أفهم كلمة أم، بيخلوك تحس بأحسن وأنضف المشاعر اللي بدون مقابل.

بسمة بوسيل: الطلاق خلاني قوية ولقيت نفسي من جديد

وتطرقت بالحديث عن الأزمة التي مرت بها بعد طلاقها من تامر حسني، حيث قالت: “عدى عليا سنتين صعاب جدا خسرت نفسي فيهم، والدي مات وبعدين اتطلقت من تامر حسني وكل الحاجات الصعبة جت ورا بعضها، بس ده خلاني شخصية قوية ولقيت نفسي من جديد”.

وكانت بسمة بوسيل قد أعلنت طلاقها من الفنان تامر حسني من خلال حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، عبر خاصية “ستوري”، حيث قالت: “وجلعنا بينكم مودة ورحمة ده كلام ربنا في الزواج والطلاق، لقد تم الطلاق بيني وبين تامر وسيظل بيننا كل ود واحترام وربنا يكتبلك ويكتبلي كل الحير.. أمين يارب”.

بسمة بوسيب في العمرة بعد الانفصال

وحرصت بسمة بوسيل بعد انفصالها على أداء مناسك العمرة، فنشرت مجموعة صور لها عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، قائلة: "جمعة مباركة يا حلوين انا و ماما في احلى مكان في الدنيا.. الحمد لله ، و يا ربي ميحرمش حتى واحد منها"، ويذكر، أن علاقة بسمة بوسيل وتامر حسني كعلاقة الأصدقاء حتى الأن

تابع موقع تحيا مصر علي