عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

طرح برومو فيلم ليه تعيشها لوحدك بطولة خالد الصاوي

خالد الصاوي _ أرشيفية
خالد الصاوي _ أرشيفية

طرحت الشركة المنتجة لفيلم ليه تعيشها لوحدك البرومو الرسمي للعمل، والمقرر طرحه بجميع دور العرض السينمائي يوم 3 من شهر يناير المقبل في مصر ويوم 18 في دول الخليج.

تحيا مصر يرصد طرح برومو فيلم ليه تعيشها لوحدك.

أبطال فيلم ليه تعيشها لوحدك 

فيلم ليه تعيشها لوحدك من بطولة  الفنان خالد الصاوي وشريف منير، سلمى أبو ضيف، خالد عليش، رؤى شنوحة، فاطمة عادل، محمد رضوان، مؤمن نور، و تدور أحداث حول سلمى أبو ضيف التي تقع في حب رجل بعمر والدها، وتتوالى الأحداث في إطار اجتماعي ممزوج بالإثارة والتشويق.

تصريحات خالد الصاوي بطل فيلم ليه تعيشها لوحدك

من جانبه، قال خالد الصاوي في مساء dmc: أنا هخلي بالي من صحتي، ولو تعبت هبقى تعبت عشان بشتغل، مش عشان أي حاجة تانية، وأنا مش هعمل حاجة تخليني أجي على صحتي لأسباب خارجة عن الشغل أو القدر، وبعمل تغييرات في حياتي إن شاء الله هتبان، بتمرن وبنام كويس.

وتابع، وأحيانا لما بتعمل تغييرات كبيرة زي تقلل القهوة مثلا مع سجاير أقل أملا في أنك تبطلها خالص، نومك هيضرب.. وأنا انتبهت للحتة دي، وممكن أسهر وأتعب في الشغل، لكن مش برا الشغل، وبتمرن عشان مش عايز أعجز.

لقاء خالد الصاوي مع برنامج The insider 

هذا وقال خالد الصاوي خلال لقائه في برنامج the insider: معتقدش أني ممرتش بأزمة منتصف العمر، أنا سني 59 على الورق بس من جوايا عندي 16 سنة وبتخض كل ما ابص في المرآية وألقي دقني بيضا.

اقرأ أيضًا.. 

إلهام شاهين تفجر مفاجأة عن نجوم الوسط الفني: أسماء كبيرة منهم بيعانوا من الزهايمر

إلهام شاهين عن مهاجمي أعمالها: بيعملوا دعايا جامدة جدًا للمسلسل 

وتابع، معرفش أنا عديت بمنتصف العمر لأن أنا طول عمري عندي الجنان الشخصي وانا فاهمها في حالة طارق عشان بيدور الشخصية عليه.

وأضاف، طارق لطفي عاقل جدًا  وتقدري تشوفي تطور الراجل سنة بعد سنة  من خلاله وهو عامل الشخصية كويس  جدًا.

وحقق خالد الصاوي نجاح واسع  في مسلسل جت سليمة، من بطولة دنيا سمير غانم، محمد سلام، خالد الصاوي، هالة فاخر، سامي مغاوري، محمد ثروت، بيومي فؤاد، غادةطلعت وعدد آخر من الفنانين، وتأليف كريم يوسف وسامح جمال، وإخراج إسلام خيرى، و من مكون من 15 حلقة.

تابع موقع تحيا مصر علي