عاجل
الثلاثاء 14 مايو 2024 الموافق 06 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مجدي عبد الغني: محمود كهربا قليل الزوق ولازم يتعلم كويس وربنا يهديه

مجدي عبد الغني
مجدي عبد الغني

قال مجدي عبد الغني نجم الأهلي السابق، بأنه كان يحصل على 250 جنية كراتب شهري مع الفريق، وفي البرتغال كنت أحصل على 3000 دولار في البرتغال، ويستعرض موقع تحيا مصر تصريحات مجدي عبد الغني.

تصريحات مجدي عبد الغني مع أسما إبراهيم

وقال مجدي عبد الغني في تصريحات تليفزيونية مع أسما إبراهيم في برنامج حبر سري، محمود كهربا بيدعي المظلومية، وهو مش فاهم بيقول أي وفي حد مسخنه عليا ولم أجامل نادي الزمالك نهائيا في مشكلة محمود كهربا.

لا يتوفر وصف.
مجدي عبد الغني

وزاد مجدي عبد الغني، محمود كهربا لاعب الأهلي قليل الزوق، وكان لازم يقول عليا الكابتن مجدي عبد الغني قبل اسمي، واللاعب مضى على بياض لنادي الزمالك وتم تمديد تعاقده 4 سنين والمشكلة عن اللاعب مش عندي.

وأكمل مجدي عبد الغني، محمود كهربا لما راح الفيفا كان هو المخطئ وأكيد إنفانتينو مش ابن عمتي، ولو كان مظلوم كان يحكي للفيفا كل التفاصيل اللي تخليه يكسب القضية ضد نادي الزمالك، ومش زعلان لما بيقول عليا حسبي الله ونعم الوكيل، وكلنا بنقول حسبي الله ونعم الوكيل.

مجدي عبد الغني مع أسما إبراهيم في برنامج حبر سري

وزاد مجدي عبد الغني، أنا متعلم ومعايا 3 لغات عكس محمود كهربا ولازم يتعلم يتكلم كويس مع الناس الكبيرة وربنا يهديه وبقوله أتقى ربنا.

واختتم مجدي عبد الغني تصريحاته، ابني رفض يلعب مع النادي الأهلي لأنه مش بيحب الواسطة، وكان بيلعب في نادي في الدرجة الرابعة في إسبانيا، ومشي من المقاولون العرب من غير ما أي مدرب يشوفه وموجود دلوقت في الدرجة التانية، وأي حد مش بيحب محمد صلاح يبقى مش مصري.

لا يتوفر وصف.
مجدي عبد الغني

تصريحات إمام عاشور لاعب النادي الأهلي مع منى عبد الوهاب

وأضاف إمام عاشور في تصريحات تليفزيونية في برنامج ع المسرح مع منى عبد الوهاب، بعد عودتي من الاحتراف كنت أريد العودة لنادي الزمالك ولكن بعد ذلك تحدث معي أمير توفيق ووافقت على الفور أن أكون مع النادي الأهلي، ومش ندمان.

وأردف إمام عاشور، عيلتي كلها حاليا أهلاوية ومفيش حد زملكاوي في البيت، وحلمي الفوز مع الأهلي ببطولة دوري أبطال أفريقيا والمشاركة في كأس العالم للأندية، ولو في فرصة للاحتراف هتكون عن طريق النادي الأهلي.

تابع موقع تحيا مصر علي