عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ضحايا حلقة رامز جلال اليوم في برنامج رامز جاب من الآخر

رامز جلال
رامز جلال

تنطلق عرض الحلقة الجديدة من برنامج رامز جاب من الآخر خلال الساعات المقبلة، حيث أنها تذاع مباشرًة بعد صلاة المغرب على قناة Mbc مصر مساء اليوم الأحد الموافق 7 أبريل.

ضحايا حلقة رامز جلال 

ويتحمس الجمهور لضحايا حلقة رامز جلال التي من المتوقع أن تحقق نجاح واسع وتلاقي ردود فعل إيجابية يرصدها تحيا مصر

رامز جلال 

آخر ضحايا رامز جلال 

وكان آخر ضحايا رامز جلال مطرب المهرجانات حسن شاكوش وطليقته ريم طارق، لكن انتهت الحلقة دون تنفيذ المقلب.

من جانبه، قال والد ريم طارق في مداخلة هاتفية له ببرنامج 90 دقيقة مع الإعلامية بسمة وهبة: أنا مش حابب اتكلم في أي حاجة، أنا بنتي اتظلمت ظلم كبير، ودايما بتهدد، من أول المشكلة بيجيلي تهديدات غير عادية، وطلعت استنجدت، وقولت يا جماعة الراجل دا يعرف يعمل ويعمل، ومش هقول سبب الطلاق لأن احنا اتعودنا منجبش في سيرة حد ومنفتش أسرار حد، واللي ربنا يستره مينفعش احنا نفضحه.

تصريحات والد ريم طارق 

وتابع: وأنا عايز أوجهله رسالة أنت جيت خدت بنتي من بيتي، وبنتي كانت متعززة في بيت أبوها ومبسوطة، رجعتهالي أبسط ما يقال عنها أنها كانت جثة مهلهلة مطعونة في كرامتها، الله يسامحك على كل اللي أنت عملته، والحرب دي استنزفت كل قوانا لكن احنا مكملين، واخواته بيشتمونا.

وأضاف والد ريم طارق: أنا عايز اعتذار من حسن شاكوش على كل الكلام اللي قاله هو وأهله، وأنا بوعده مقابل الاعتذار أني مش هتكلم ولا هقول ايه السبب اللي خلاني أنا وبنتي منقعدش مع حد عشان تصالح وكلام من دا، واللي أنا عايزه هدوم بنتي، وأنا ولا عايز منه أبيض ولا أسود.

واختتم حديثه قائلًا: أخو حسن شاكوش سبني وأنا عملتله قضية، أستاذ حسن اتهمني أنا وبنتي أن احنا زورنا وهعمله قضية تاني.

أزمة ريم طارق وحسن شاكوش 

فيما قالت ريم طارق في لايف عبر حسابها بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: بعد ما خدت تمكين أهل حسن شاكوش تعرضولي وقالولي هتقعدي لوحدك وهنوريكي وعملت محضر بالتهديدات دي.

وتابعت: روحت بيتي الأمن قالي مينفعش تدخلي وشاكوش كلم بتوع الأمن وقالهم خلوها تطلع على القسم وتشوف حل عشان هي ملهاش حاجة عندي.

هذا وصرحت ريم طارق خلال لقاء لها ببرنامج 90 دقيقة مع الإعلامية بسمة وهبة: حسن شاكوش كان عايز يوقعني في الغلط.. كنت بلاقي بنات بتلبس قمصان النوم بتاعتي اللي في أوضة نومي ويتصوروا بيها وحاجتي اللي اتلبست ملقتهاش.

تابع موقع تحيا مصر علي